Rockowo romantyczna Agnieszka

Hejka!

Jakiś czas temu byłam na zdjęciach z jedną z moich najmłodszych, dorosłych modelek- Agnieszką.
Postawiłyśmy na romantyczny look z odrobiną pazura.

Do kwiecistej sukienki dobrałyśmy skórzaną kurtkę i ciężkie buty.

Moja modelina przyznała, że była to jej pierwsza sesja, chociaż już zapowiedziała mi, że nie ostatnia. Aga- mam to na fejsbuku, już się nie wykręcisz :D

Zdjęcia zajęły nam jakieś 2 godzinki, bo trochę latałyśmy po Kwidzynie. Sesja zaczęła się przy Urzędzie Miasta, potem spacerkiem ruszyliśmy pod kino, po drodze robiąc kilka ujęć. Tak, napisałam ruszyliśmy, bo towarzyszył nam mój brat ;), który dzielnie pomagał przy blendowaniu i pilnowaniu torebek :D



                           





Nasz pomocnik także zebrał kilka zdjęć:

No i selfie też nie mogło zabraknąć (!)


Zapraszam na mojego Insta -> KLIK
i na Fejsa -> KLIK

Komentarze

Popularne posty