Sesja na dachu

 Cześć!

Ta sesja to było coś, co mnie totalnie stresowało. Musiałam wejść na dach i będąc całkowicie szczerą muszę powiedzieć, że ręce trzęsły mi się przez pierwsze 20 minut sesji!

Jednak coś za coś i mimo ogromnego stresu mogłam cieszyć się pięknym widokiem na starówkę z jednej strony budynku i Wisłę z drugiej :)


Pamiętam jak tego dnia było mega gorąco. Przed wdrapaniem się na dach, gdzie było jeszcze cieplej, niż na dole (duuuh), koniecznym przystankiem była Żabka i zakup dużej butelki zimnej wody.
Pamiętajcie, trzeba pić dużo wody.





Ten piękny makijaż, który podkreśla oczy Weroniki i dzięki, któremu przypomina mi ona Megan Fox wykonała przezdolna Ewelina Sztandara -> INSTA Eweliny










......................................................................................





Komentarze

Popularne posty